Гарантія

     Інтернет-магазин komforto.com.ua і магазин KOMFORTO, який розташований за адресом м. Львів, вул. Богдана Хмельницького 212, здійснює свою діяльність відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" і "Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами".

Гарантія

  •  Гарантійний термін - це період, у рамках якого виробник товару гарантує його відповідність показникам якості, вимогам договору і паспортним даним (якщо такий додається до виробу).
  •  Виробники матраців і ліжок надають різні гарантійні терміни на різні моделі. Якщо матрац або ліжко отримується для особистого, а не громадського користування, то, як правило, гарантійний термін складає період від 18 місяців і більше. Точна інформація вказанана сторінці з товаром.
  •  Гарантійний термін обчислюється з дня передачі товару споживачеві.
  •  За умови правильної експлуатації у разі виявлення упродовж гарантійного терміну недоліків, які виникли з вини виробника, покупець може звернутися в магазин, в якому був придбаний товар. Виробник зобов'язаний усунути недоліки товару в розумний термін або пропорційно зменшити ціну, або відшкодувати витрати на усунення недоліків товару. Детальніше про умови повернення або обміну товару Ви можете прочитати в Законі України "Про захист прав споживачів" на офіційному сайті Верховної Ради.

Повернення або обмін матраца належної якості

Покупець має право повернути або обміняти матрац належної якості та стандартного розміру впродовж 14 днів, не рахуючи дня покупки, при дотриманні наступних умов :

  •  обміну або поверненню підлягає тільки новий матрац, який не був у вжитку та не має слідів використання. Нерозкрита упаковка є доказом того, що матрац не був увикористанні;
  •  збережений товарний вид матраца. Цілісність упаковки є обов'язковою складовою товарного виду;
    збережені ярлики, інструкції і заводське маркування;
  •  пред'явлений товарний чек або накладна, що підтверджують факт покупки товару, в нашому магазині;
    для повернення грошей покупець повинен пред'явити паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, у разі відсутності грошей в касі, упродовж 7 днів;
  •  товар має бути доставлений і занесений силами покупця в магазин за адресою м. Львів, вул. Богдана Хмельницького 212.

     Якщо покупець міняє товар, то новий доставляється за рахунок покупця. Якщо покупець здійснює повернення товару, який попередньо доставлявся клієнту за рахунок продавця, то повернення коштів здійснюється із врахуванням витрат магазину на доставку товару.

Непідлягаючі поверненню товари належної якості

     Поверненню і обміну не підлягають:

  •  постільне приладдя: подушки, ковдри, наматрацники, постільна білизна;
  •  індивідуальні замовлення: матраци нестандартних розмірів і форм, ліжка, тумби, пуфи, скрині, трюмо.

Технологічний запах нового виробу

     Іноді після розпаковування герметичної упаковки матраца може бути присутнім технологічний запах нового виробу. Запах абсолютно безпечний і не є дефектом. Для усунення запаху розпакований матрац треба помістити в добре провітрюване місце. Запах зникає впродовж 1-3 днів.

Усадка м'яких шарів

     Під час експлуатації матраца відбувається природна усадка м'яких шарів, що виникає під тиском ваги лежачого на матраці. Усадка м'яких шарів в зонах максимального навантаження, як правило, складає до 3 см, але може бути і більше, залежно від ваги лежачого на матраці. Це не є структурним дефектом або виробничим браком, який впливає на споживчі характеристики.