До уваги покупців!

При отриманні придбаного Вами товару (матраців, спальних аксесуарів та ліжок) обов’язково перевіряйте його розмір, назву та інші параметри. У випадку виникнення сумнівів щодо вибраного Вами матрацу не поспішайте розпаковувати їх, оскільки факт пошкодження упаковки визнають фактом користування та не підлягає обміну чи поверненню. Товари пухо-перові та з їх замінників, наматрацники, під матрацники, ковдри, подушки та матраци - це товари особистої гігієни, контактують безпосередньо з тілом людини обміну та поверненню не підлягають. Доставка товару здійснюється до будинку Покупця. Послуга виносу на поверх та збірка меблів у вартість товару не входить. При здійсненні покупки у магазині Покупець погоджується з нижченаведеними умовами.

Рекомендації

Рекомендації та правила щодо догляду та користування матрацами:

  • Перед розпакуванням заводської упаковки переконайтесь у наявності товарного ярлика, у цілісності пакувальної плівки та відсутності забруднень;
  • Забороняється при транспортуванні згинати матраци, щоб уникнути їх деформації;
  • За 24 години до початку експлуатації забезпечити максимальний доступ свіжого повітря, оскільки при виробництві матраців використовують натуральні матеріали з відповідними природніми запахами;
  • Перед початком експлуатації матрацу переконайтесь, що основа на якій він лежатиме відповідає наступним вимогам: 1) розмір основи більший від розміру матрацу на 1-2 см ніж довжина і ширина матрацу; 2) відстань між ламелями основи 2-5 см; 3) забезпечено вільний доступ повітря до сторони матрацу на якій він лежить;
  • Для забезпечення рівномірного зношування матрацу важливо змінювати його положення північ-південь та користуватись обома поверхнями матрацу;
  • Не чистити поверхню матрацу вологими засобами;
  • Забезпечити додатковий захист поверхні матрацу вологостійким чи бавовняним наматрацником.

Не рекомендовано:

  • При транспортуванні категорично забороняється стрибати та згинати матрац, деформовувати по ширині та довжині, щоб уникнути: 1) деформації конструкції пружинного блоку та посилених рам його кріплення; 2) невідновних дефектів та деформацій настильних матеріалів; 3) появи шуму при використанні;
  • Використовувати як меблі для сидіння, щоб уникнути: 1) невідновних дефектів та деформацій жорсткості пружинних блоків; 2) локальні просідання та вигини поверхні та країв матрацу;
  • Вкладати матрац на основу ліжка: 1) з виступаючими частинами над площиною основи ліжка більше ніж 1 см; 2) на ламельну основу з відстанню між ламелями не більше 2-5 см; 3) якщо її конструкція менших розмірів. Наслідками може бути значна деформація усіх комплектуючих матрацу, втрата рівної площини поверхні виробу, локальне просідання та вигини, зміщення настильних матеріалів, зламані пружинні кути та торці матрацу, поява шуму при експлуатації матрацу.
  • Чохли матрацу прати, прасувати та піддавати хімчистці.

Гарантії

Гарантії виробника матраців, за умови дотримання споживачем рекомендацій та правил користування матрацами:

  • Гарантійний термін експлуатації матрацу вказаний на гарантійному листі матрацу, що знаходиться під пакувальною плівкою на поверхні матрацу;
  • Відповідність матраців вимогам діючого нормативного законодавства та сертифікації;
  • Не визнано причиною звернення наявність запахів матеріалів, що входять до компонентів матрацу;
  • Виробник гарантує безоплатне усунення всіх виробничих дефектів, виявлених при експлуатації матрацу протягом гарантійного терміну;
  • Виробник залишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні у випадку якщо: 1) матраци з наявністю плям та забруднень різного походження; 2) з наявними механічними походженнями, розірваною тканиною тощо; 3) матраци, які експлуатувались на невідповідній до вимог основі ліжка; 4) матраци з слідами стороннього втручання, самостійного ремонту та зняття чохла.
  • Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію матраців та їх зовнішній вигляд без повідомлення продавця та кінцевого споживача.

Гарантійне обслуговування 

  • Гарантійний лист з гарантійним терміном експлуатації товару видається виробником та є його невід’ємною частиною. Кінцевий споживач при отриманні товару зобов’язаний перевірити його цілісність упаковки, назву, комплектацію та розмір в присутності представника Продавця. Претензії та звернення після цього моменту не розглядаються.
  • Гарантійне обслуговування здійснюється за умови письмового звернення Покупця, надання підтверджуючих документів про купівлю (товарний чек, накладна), наявність гарантійного листа від виробника, фото чи відео фіксації проблеми.
  • Гарантійне обслуговування надається за умови дотримання всіх правил та рекомендацій щодо експлуатації товару та його зберігання і доведення Клієнтом цього факту.

Гарантійне обслуговування не надається за наступних умов:

  • Товар використовувався не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • Товар має пошкодження та дефекти, спричинені сторонніми предметами, рідинами чи тваринами не з вини виробника;
  • Товар має дефекти в результаті неправильного транспортування чи зберігання;
  • Монтаж, ремонт або демонтаж здійснювався з порушеннями вимог виробника та інструкції;
  • Товар розпакований, пошкоджена заводська упаковка, пошкоджена етикетка, є сліди користування,втрачена вакуумна упаковка (стосується вакуумно-скручених матраців та ролл-матраців ), матраци, що виготовлялись на персональне замовлення, матраци індивідуальних та нестандартних розмірів і форм не підлягають поверненню та обміну.
  • Товари з розпродажу, виставкових залів магазинів та придбані за акційними цінами.
  • Товари пухо-перові та з їх замінників, наматрацники, під матрацники, ковдри, подушки та матраци- це товари особистої гігієни, контактують безпосередньо з тілом людини обміну та поверненню не підлягають.

Обмін і повернення

Обмін та повернення товару здійснюється у відповідності до:

  • "Закону про захист прав споживача" Вводиться в дію Постановою ВР № 1024-XII від 12.05.91, ВВР, 1991, № 30 зі змінами та доповненнями (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text) .
  • До додатку до постанови Кабінету Міністрів України №216 від 23.09.1991 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-91-п#Text)

Для обміну чи повернення необхідно надати:

  • Письмове звернення від імені Покупця на ім’я Продавця, де вказано причину звернення, дату купівлі та отримання, назву, розмір, комплектацію товару.
  • Товар в оригінальній , непошкодженій упаковці з належними ярликом, етикеткою, паспортом виробу, біркою, пломбою, гарантійним листом, інструкцією по складанню чи встановленню, не бувший у використанні в 14 денний термін.
  • Товарний чек або накладну, що засвідчує факт купівлі та отримання товару.
  • Фото чи відео фіксацію товару.

Рекламаційні випадки

  • Продавець виступає гарантом дотримання прав споживачів, а тому бере на себе зобов’язання у рекламаційному випадку посприяти в найкоротші терміни та оформити всі необхідні документи для подання їх виробнику. Для оформлення рекламаційного звернення до виробника товару Покупцю необхідно надати наступне:
  • Письмове звернення від імені Покупця на ім’я виробника товару, де вказано причину рекламаційного звернення, детальну інформацію про дефект.
  • Товар з оригінальною упаковкою, належним ярликом, етикеткою, паспортом виробу, біркою, пломбою, гарантійним листом, інструкцією по складанню чи встановленню.
  • Товарний чек або накладну, що засвідчує факт купівлі та отримання товару.
  • Фото чи відео фіксацію дефекту товару (у випадку якщо товар матрац, то фото основи на якій він використовується )
  • Усі фото повинні бути належної якості в кількості від 5 до 10 штук та зроблені з різних ракурсів.
  • Доставити рекламаційний товар за власний рахунок в магазин де він був прибданий.

При здійсненні покупки у магазині покупець погоджується з вищенаведеними умовами.