Гарантія і обмін
До уваги покупців!При отриманні придбаного Вами товару (матраців, спальних аксесуарів та ліжок) обов’язково перевіряйте його розмір, назву та інші параметри. У випадку виникнення сумнівів щодо вибраного Вами матрацу не поспішайте розпаковувати їх, оскільки факт пошкодження упаковки визнають фактом користування та не підлягає обміну чи поверненню. Товари пухо-перові та з їх замінників, наматрацники, під матрацники, ковдри, подушки та матраци – це товари особистої гігієни, контактують безпосередньо з тілом людини обміну та поверненню не підлягають. Доставка товару здійснюється до будинку Покупця. Послуга виносу на поверх та збірка меблів у вартість товару не входить. При здійсненні покупки у магазині Покупець погоджується з нижченаведеними умовами. |
Навігація
Рекомендації
Рекомендації та правила щодо догляду та користування матрацами:
- Перед розпакуванням заводської упаковки переконайтесь у наявності товарного ярлика, у цілісності пакувальної плівки та відсутності забруднень
- Забороняється при транспортуванні згинати матраци, щоб уникнути їх деформації.
- За 24 години до початку експлуатації забезпечити максимальний доступ свіжого повітря, оскільки при виробництві матраців використовують натуральні матеріали з відповідними природніми запахами.
- Перед початком експлуатації матрацу переконайтесь, що основа на якій він лежатиме відповідає наступним вимогам: 1) розмір основи більший від розміру матрацу на 1-2 см ніж довжина і ширина матрацу; 2) відстань між ламелями основи 2-5 см; 3) забезпечено вільний доступ повітря до сторони матрацу на якій він лежить.
- Для забезпечення рівномірного зношування матрацу важливо змінювати його положення північ-південь та користуватись обома поверхнями матрацу.
- Не чистити поверхню матрацу вологими засобами.
- Забезпечити додатковий захист поверхні матрацу вологостійким чи бавовняним наматрацником.
Не рекомендовано:
- При транспортуванні категорично забороняється стрибати та згинати матрац, деформовувати по ширині та довжині, щоб уникнути: 1) деформації конструкції пружинного блоку та посилених рам його кріплення; 2) невідновних дефектів та деформацій настильних матеріалів; 3) появи шуму при використанні
- Використовувати як меблі для сидіння , щоб уникнути: 1) невідновних дефектів та деформацій жорсткості пружинних блоків; 2) локальні просідання та вигини поверхні та країв матрацу
- Вкладати матрац на основу ліжка: 1) з виступаючими частинами над площиною основи ліжка більше ніж 1 см; 2) на ламельну основу з відстанню між ламелями не більше 2-5 см; 3) якщо її конструкція менших розмірів . Наслідками може бути значна деформація усіх комплектуючих матрацу, втрата рівної площини поверхні виробу , локальне просідання та вигини, зміщення настильних матеріалів, зламані пружинні кути та торці матрацу, поява шуму при експлуатації матрацу.
- Чохли матрацу прати, прасувати та піддавати хімчистці
Гарантії
Гарантії виробника матраців, за умови дотримання споживачем рекомендацій та правил користування матрацами:
- Гарантійний термін експлуатації матрацу вказаний на гарантійному листі матрацу, що знаходиться під пакувальною плівкою на поверхні матрацу.
- Відповідність матраців вимогам діючого нормативного законодавства та сертифікації
- Не визнано причиною звернення наявність запахів матеріалів, що входять до компонентів матрацу.
- Виробник гарантує безоплатне усунення всіх виробничих дефектів, виявлених при експлуатації матрацу протягом гарантійного терміну.
- Виробник залишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні у випадку якщо: 1) матраци з наявністю плям та забруднень різного походження; 2) з наявними механічними походженнями, розірваною тканиною, тощо; 3) матраци, які експлуатувались на невідповідній до вимог основі ліжка; 4) матраци з слідами стороннього втручання,самостійного ремонту та зняття чохла.
- Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію матраців та їх зовнішній вигляд без повідомлення продавця та кінцевого споживача.
Гарантійне обслуговування
- Гарантійний лист з гарантійним терміном експлуатації товару видається виробником та є його невід’ємною частиною. Кінцевий споживач при отриманні товару зобов’язаний перевірити його цілісність упаковки, назву, комплектацію та розмір в присутності представника Продавця. Претензії та звернення після цього моменту не розглядаються.
- Гарантійне обслуговування здійснюється за умови письмового звернення Покупця, надання підтверджуючих документів про купівлю (товарний чек, накладна), наявність гарантійного листа від виробника, фото чи відео фіксації проблеми.
- Гарантійне обслуговування надається за умови дотримання всіх правил та рекомендацій щодо експлуатації товару та його зберігання і доведення Клієнтом цього факту.
Гарантійне обслуговування не надається за наступних умов:
- Товар використовувався не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
- Товар має пошкодження та дефекти, спричинені сторонніми предметами, рідинами чи тваринами не з вини виробника.
- Товар має дефекти в результаті неправильного транспортування чи зберігання.
- Монтаж, ремонт або демонтаж здійснювався з порушеннями вимог виробника та інструкції.
- Товар розпакований, пошкоджена заводська упаковка, пошкоджена етикетка, є сліди користування,втрачена вакуумна упаковка (стосується вакуумно-скручених матраців та ролл-матраців ),матраци, що виготовлялись на персональне замовлення, матраци індивідуальних та нестандартних розмірів і форм не підлягають поверненню та обміну.
- Товари з розпродажу, виставкових залів магазинів та придбані за акційними цінами.
- Товари пухо-перові та з їх замінників, наматрацники, під матрацники, ковдри, подушки та матраци- це товари особистої гігієни, контактують безпосередньо з тілом людини обміну та поверненню не підлягають.
Обмін і повернення
Обмін та повернення товару здійснюється у відповідності до:
- “Закону про захист прав споживача” Вводиться в дію Постановою ВР № 1024-XII від 12.05.91, ВВР, 1991, № 30 зі змінами та доповненнями (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text) .
- До додатку до постанови Кабінету Міністрів України №216 від 23.09.1991 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-91-п#Text)
Для обміну чи повернення необхідно надати:
- Письмове звернення від імені Покупця на ім’я Продавця, де вказано причину звернення, дату купівлі та отримання, назву, розмір, комплектацію товару.
- Товар в оригінальній , непошкодженій упаковці з належними ярликом, етикеткою, паспортом виробу, біркою, пломбою, гарантійним листом, інструкцією по складанню чи встановленню, не бувший у використанні в 14 денний термін.
- Товарний чек або накладну, що засвідчує факт купівлі та отримання товару.
- Фото чи відео фіксацію товару.
Рекламаційні випадки
- Продавець виступає гарантом дотримання прав споживачів, а тому бере на себе зобов’язання у рекламаційному випадку посприяти в найкоротші терміни та оформити всі необхідні документи для подання їх виробнику. Для оформлення рекламаційного звернення до виробника товару Покупцю необхідно надати наступне:
- Письмове звернення від імені Покупця на ім’я виробника товару, де вказано причину рекламаційного звернення, детальну інформацію про дефект.
- Товар з оригінальною упаковкою, належним ярликом, етикеткою, паспортом виробу, біркою, пломбою, гарантійним листом, інструкцією по складанню чи встановленню.
- Товарний чек або накладну, що засвідчує факт купівлі та отримання товару.
- Фото чи відео фіксацію дефекту товару (у випадку якщо товар матрац, то фото основи на якій він використовується )
- Усі фото повинні бути належної якості в кількості від 5 до 10 штук та зроблені з різних ракурсів.
- Доставити рекламаційний товар за власний рахунок в магазин де він був прибданий.
При здійсненні покупки у магазині покупець погоджується з вищенаведеними умовами.